مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 22:502022-12-19سياسي

پژوهش های دانشگاهی به سمت معارف دفاع مقدس برود


مدیرکل حفظ آثار گیلان، با بیان اینکه فاصله گرفتن از سال های جنگ باید موجب برجسته شدن معارف آن شود، اضافه کرد: باید پژوهش های دانشگاهی را به سمت معارف دفاع مقدس ببریم و این آموزه ها را کاربردی تر به جامعه معرفی کنیم.

- سرهنگ حسن حبیبی امروز، 28 آذرماه در اختتامیه دومین جشنواره ملی افتخار من ویژه پیشکسوتان دفاع مقدس استان گیلان، با اشاره به فعالیت های خوب صورت گرفته در حوزه نشر فرهنگ و معارف دفاع مقدس، اظهار کرد: همانگونه که رهبر انقلاب بارها تاکید فرمودند، باید نسل های سوم و چهارم را با دفاع مقدس آشنا کنیم.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس جلوه ای از هویت ایرانی - اسلامی است، افزود: تا دو قرن آینده می توانیم از معارف دفاع مقدس برای حرکت های اجتماعی استفاده کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان، هشت سال جنگ تحمیلی را صرفا یک پدیده تاریخی ندانست و گفت: باید درک و آگاهی نسل جوان و نوجوان را نسبت به دفاع مقدس بالا ببریم.

حبیبی معارف دفاع مقدس را حاوی آموزه های ارزشمند برای امروز و فردای ایران زمین دانست و خاطرنشان کرد: باید به دفاع مقدس نگاه مسئله مند داشته باشیم و با فرهنگ ایثار و شهادت ارتباط برقرار کنیم تا بتوانیم مفاهیم بلند و متعالی دفاع مقدس را با بیان نو و نگاهی جدید به مخاطبان عرضه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهش های دانشگاهی به سمت معارف دفاع مقدس برود

پژوهش های دانشگاهی به سمت معارف دفاع مقدس برود